July 11, 2008

"M.A.X." d'Àngel Burgas

6 comments:

Meritxell Bosch said...

Nuriaaaa!!
M´agraden mooolt, solament vaig veure els esboços y el acabat em sembla fantastic...
felicitats!!
P.D-us echo molt de menys a totes!! snif, snif

Núria said...

Meri!
Com estàs? Et feia desaparescuda per vacances. Veig que et mantens "on line".
Jo també us trobo a faltar!.
Què fa el Tomàs?

Meritxell Bosch said...

pos res el tomas segueix amb lo de edebe y buscan feina perque aviat se li acava el xollo!!!
y jo liada amb el maldito bany, estic una mica farta l´estem canvian perque ya estava molt perjudicat, vem treure el moble y bem deixar mij moble de cami sestava podrin!!!!! aggggsss!!
a veure quan quedem totes y ens veiem...
Un petuuuu.

perfectginger said...

Hola guapa! A mi també m´agraden molt!, aviam si vinc per Bcn a veure´ls 'en directe' que em faria molta il.lusió. En breu et passo les receptes aquelles que vam quedar. Fins aviat!

Núria said...

Hola perfectginger!
aquí estaré, però avisa'm amb temps que prepararé uns muffins per brenar!

perfectginger said...

Sí, ja t´avisaré abans, encara que per brenar potser preferiria el plum-cake de platan.... jeje..bueno ja vaig a buscar-te allò!